بازدید 3898
۲

 تعرفه واردات آیفون در صورت لغو ممنوعیت؛ ۹۶ درصد

بر اساس تصویب‌نامه هیئت وزیران، با توجه به ممنوعیت واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، در صورت لغو ممنوعیت آن در آینده توسط مراجع ذیصلاح، سود بازرگانی آن به میزان 96 درصد پیش بینی خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۳۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵ 25 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، تصویب‌نامه مصوب جلسه ۲۶ فروردین سال جاری هیئت وزیران درخصوص «تعیین اصلاحات تعرفه ای (۳۷۲) ردیف شامل کاهش و افزایش سود بازرگانی، تفکیک، ایجاد، حذف و اصلاح شرح تعرفه و مندرجات ذیل یادداشت برخی از فصول کتاب مقررات صادرات و واردات» طی نامه‌ای در تاریخ اول خردادماه توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شده است.

دو ردیف ۲۲۵ و ۲۲۶ مربوط به اصلاح تعرفه‌های واردات گوشی‌های تلفن همراه است. بر این اساس، سود بازرگانی گوشی‌های هوشمند با ارزش کمتر از ۱۵۰ دلار به میزان ۶ درصد و با ارزش بالاتر از ۶۰۰ دلار به میزان ۲۸ درصد تعیین شده است.

همچنین در ردیف ۲۲۶ آمده که با توجه به ممنوعیت واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، در صورت لغو ممنوعیت آن در آینده توسط مراجع ذی صلاح، سود بازرگانی آن به میزان ۹۶ درصد پیش بینی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
با کدام ملاک و منطق؟
گوشی یک کالای مصرفی و مورد نیاز مردم هست که خوب به دنبال کیفیت هستند
و با سیستم عامل IOS کار میکنند
این دامن زدن به اختلاف طبقاتی برای داشتن یک مصرفی اصلا منطقی نیست و برای یکسری واردکنندگان موبایل حاشیه امن و حذف رقیب از بازار هست
بازهم دزدی و جیب بری از مردم !؟ گرانفروشی با ایجاد بازار سیاه!؟!؟ اول ممنوع میشه بعد تعرفه 26 درصدی!>!؟ این عین دزدی است!؟
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری